Så jäkla lurad!

I Flera veckor har det ljugits, smygits, lurats, planerat och fifflat. 20 personer och lite till har varit inblandade. Alla tillhör de allra närmsta och ingenting har hon anat! Fy Tusan va fantastiskt duktiga vi har varit!

Igår va det möhippa som gällde, Frida som gifter sig i Juli va den illadrabbade och vi har kämpat för att få dagen att bli så fridig som möjligt. Inte skämma ut sig för mycket. Inte vara för Ful (eller full). Tvingas bjuda på sig själv (för det är hon grymt bra på!!) och såklart lite sexigttema på det hela.

Lurad blev hon. Hennes helg bestod av barnpassning och när vi kom för att lämna Oliver råkade huset stormas av ytterligare 10 personer. OPS! Lite skumpa och macka blev hon bjuden och sedan bar det av mot göteborg där ett fullsmäckat schema var planerat. Picknick (alla hade fått ta med sig en "ingrediens"), uppdrag (lagom snälla) ett foto uppdrag, med Tomas Och Frida som Tema. Och uppdrag i form av "klipp tvättråd från killars kalsonger", "sjung en ballad för en man på stadenstorg" och så vidare. Detta klarade hon galant och pricken över I:t va när hon mitt under ett av sina uppdrag hamnar i en svenssexasgalej. Och innan frida har fattat är även hon en del av detta och en "sånginsats" krävs! Så mitt utanför arkaden i en häktig fullsmäckad lördag med massa åskådare står Frida och sjunger och dansar "små grodorna" till tonerna av ett Dragspel! Detta var vackert vill jag lova!

Sedan tog vi stegen mot Ullevi (gamla) för att träna Power Strip. Ett jäkla roligt inslag där alla i gruppen var med och tränade ett airobic pass, med "stripprörelser" och stolar som porrstång! Vi hade super kul allihop tror jag! Alla bjöd på sig själva och alla var liksom lika drabbade! Verkligen ett toppenbra möhippemoment!

Dagen avrundades med kvällsmakeup, förfest, restaurangbesök, och utgång! Och vad det verka så va frida Jätte nöjd med vår planering som var av modell "lagom" och verkligen verkligen JÄTTE LURAD!

Och själv hade jag verkligen en super kul dag! Tack alla ni som hjälpt oss att ordna detta!

Nu ska jag kika på serier och ha myskväll! I morgon är det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback