Nu är den här!

Nya Datorn har anänt! UNDERBART! Internet funkar som det ska och det verkar (peppar peppar ta i trä) fungera riktigt riktigt bra! MIN GUBBE ÄR BÄST! Och tjoff så hade han även fixat sig sovmorgon på min födelsedag eftersom presenten redan är utdelad. Haha han börjar bli en riktigt Gustavsson det hör ju jag. Väl planerat och utstuderat. Frågan är om jag gillar att han lär sig koderna!?

Nåväl! Datorn är grymt fin, funkar än så länge toppen och Richard har den 19 maj fått sovmorgon. Han slipper gå upp 05.00 och kan istället sova sig ända fram till 05.15!

Nu ska det surfas!


För övrigt har dagen varit himla mysig. Lek och bus med lilleman slutade med en promenad till Henrietta och Ebbaskruttan, som senare slutade i ett bussäventyr och en shopping runda på torp! 
Ny fin möbel har vi fått i vardagsrummet också. Min dag har varit bra och jag är helnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback