När trollmor...

Något händer med mitt hår! Jag ser ut som trollmor, ett redigt ruffs och så är det jättelätt tovigt. Visserligen har det fått stå ut en hel del i vår. Men sista touchen gjordes för ett bra tag sedan och då har det inte visat några tecken på trollmorskallufs alls. Hade det berott på färgningen så tycker man att det borde visat sig tidigare. But hey, who am I to tell!?

Elin skulle kika om det fanns tid hos henne idag. HOPPAS! Så får vi se om det går att rädda lite längder eller fall mitt arbete med att spara till långa lockar går i stöpet. Hur som helst så växer det ju ut igen. Plus att pagen är något jag trivs riktigt bra i! Inget ont som inte har  något gott med sig!

Är det Någon som vet hur Blåtand på min compaq startas och görs synligt för min mobil!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback