Min dag!

Idag har dagen varit bra. På många vis, det har varit strålande solsken och värme, min födelsedag (så lite fina paket har fått öppnas) och middag hos mor och far tillsammans med tidigare nämda, de mina och blivande herr och fru Johansson!

Bästa va nog att träffa milton igen, han verkade må så gott, visserligen har han haft Oliver runt benen hela dagen men det fanns ändå den lilla extra gnistan hos min fina vovve igen! Jag saknar honom , särskilt nu om kvällarna han som alltid brukar krypa upp intill och somna (om han inte smaskar för då får han sova någon annanstans :P)

Än så länge är allt bara en temporärlösning, men vi får se hur den utvecklas. Han kan ju inte bo hos mig bara för att jag vill ha honom här. Utan det viktigaste är min lilla vovves hälsa. Å som det är nu, när han är hos mamma och pappa så kan jag ju faktiskt träffa honom när som helst plus att det är mig han bor hos om dom ska iväg någonstan. Han är ju minlilla vovve!
 
Nu ska denna 23 åringen krypa ner under täcket, än så länge känner jag ingen skillnad alls mellan 22 och 23, men det kanske kommer. Några fler krogtillfällen är numera möjliga om inte annat.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback