Ljuvligt!

Det är helt sanslöst vad mycket roligare det är att blogga, och läsa andras bloggar eller sitta ner och titta på en serie när datorn lever det liv som jag vill!! Jag Gillart! Just nu funderar jag över hotell i stockholm , vi ska dit ett gäng på 7 i Oktober. Men vart ska man bo? Är det någon liten raring som må ha ett bra, billigt och snyggt tips till mig?!

Vet ni vad, Mina Ur snygga byxor som jag köpte igår. Va sönder. När jag provade dom här hemma på kvällen så hittade jag det felande. Så nu blir det förmodligen tur till torp igen. Trist! Sen tycker jag ni ska stödja Tomas kamp i mustaschkampen. Va fasen 50 kronor kan ni väl hjälpa till med. Det är den vanligaste formen av Cancer i Sverige och nästan alla har någon nära eller annhörig som är drabbade! Så hoppa vidare till Fridas Blogg här och Hjälp Tomas samla in pengar till blåbandet och i sin kamp mot eller kanske med "moppemuschen"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback