Hemmakvällen,

blev utekväll, Rosé och smygpremiär på trägårn tillsammans med Malin.  Somrigt, roligt och en riktigt toppen kul kväll blev det!

Idag är vi hemma hos mor och far, förtär lite mat och tjitttjattar. Dom har bokat en resa till italien i Sommar, vandring, vin och god mat ser ut att stå på schemat och jag kan inte annat än att bli avundsjuk! Men hey! I december är det ju min tur så det är bara att hålla ut!!

Milton, min  fina lilla vovve ska få bo hos mamma och pappa ett tag, han är trött på Oliver som ska dra och slita i hans  päls så han får komma till landet och vila upp sig lite. Sen får vi se hur vi gör fortsatt med den saken. En sak som är säker är att jag kommer sakna honom nått grymt mycket!

Hoppas ni har en härlig helg! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback