Helgen!

I helgen har jag varit ledig, första gången en helg sedan semestern tror jag och det har varit skönt! igår va Emma och Oskar hemma hos oss! Jag och Emma har inte träffats (förutom på Emmys inflyttningsfest) På völdigt länge och samma gäller richard och Emma som är kompisar sedan små barns ben! Fika och bus med Oliver blev det och förhoppningsvis ska vi få till en träff eller två med dom i sommar också!

Nu är vi  uppe i Färgelanda och tar hand om Mamma som kom hem från portugal igår. Hon kom hem och pappa drog till Milano med arbetsgönget så vi tyckte mamma behövde lite frukost sällskap idag! I väntan på mamma som kom hem miitt i natten så kom frida och tomas hit till mor och fars hem, grillade hamburgare och spelade spel. Det blev många långa och tårfyllda skratt!

Det blir dåligt med uppdatering just nu, min dator lever sitt egna liv och man tappar liksom sugen på att använda den när det alltid tar sju år eller inte blir så som jag tänkt mig. Men ändring är på väg. För den bästa av Bästa har köpt en ny fin till mig!!! En tidig och dyr födelsedagspresent, han måtte vara världens snällaste!

Till helgen ska jag och Richard fira tidig födelsedag. Barnvakt är fixad  (frida is the shit!) Vad vi ska hitta på är oklart men nått mysigt blir det nog! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback