Gårdagen, I BILDER!



YES! Jag har lyckats, ett tag trodde jag det va åldrandet som gjorde mig tekniskt instabil. Men med lite tålamod och lärdom av den nya datorns data så gick det som smort! Och inte nog med att jag lyckades få startat blåtanden och fört över lite mobilbilder så gick det fort också! FANTASTISKT!

Dagen har spenderats ledig, Mys och bus med Oliver ute och inne, ingen sol men nog så varmt!


-






Ni glömmer väl inte bort mustachkampen?? Gå in på Fridas Blogg för att se hur ni går tillväga för att bidra till forskningen kring prostatacancer (som faktiskt är den vanligaste formen av Cancer i sverige!) och hur ni hjälper Tomas att ta sig framåt i tävlingen!  


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar verkligen första bilden på Oliver, hur söt får man vara med ett rabarberblad på huvudet egentligen?! =)

2010-05-23 @ 23:32:12
URL: http://mfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback