Gammelmormor Majbritt!

Idag fyller Majsan 70 år, Min lilla mormor, heter majsan. Men sedan hon fick Gammelmormorstämpel så heter hon Majbritt. Mest bara för att hon inte tycker om det och för att jag gillar att jäklas lite med ná! Dagen har spenderats i bokenäs, med kalajs och mycket god mat i flera omgångar.

Ösregnat har det gjort till och från hela dagen.
mitt i Ösregnnummer ett va vi (jag, Richard och Oliver) på promenad för att rasta di små djuren.
och i nästa Ösregen (ösregnnummer två) va vi (jag, Richard, Frida och Tomas) ute och provade att slå med brännbollsreketen. I morgon är det nämeligen brännbollsturnering som gäller!

GRATTIS MAJSAN/MAJBRITT! Min ALLRA BÄSTA MORMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback