Bilder

Jag har bilder från helgen, Bilder på Oliver, bilder på mig (ja visst, henne får man inte glömma serrni) som jag vill lägga upp.. Blogga tycks bli som himla mycket roligare med lite bilder. Och att läsa bloggar blir GÖÖÖR mycket roligare. En bild säger mer än tusen ord säger man ju.

Men Jag vet inte riktigt hur man gör. Tiden har inte funnits att sätta sig ner och lära sig fatta nya datorns kommunikationsfunktioner. Så bilder får helt enkelt vänta. VAD GÖRA, LIKSOM!?

Gött mos, nu åker jag till min mormor och hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ajaj, den nya tekniken ;) det vore väldigt kul att se lite bilder, så du får gärna försöka klura ut hur man gör!

2010-05-10 @ 14:02:42
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback