Sommar och projekt

Mitt hår projekt är faktiskt än så länge ganska lyckat! En avfärgning, några sling omgångar och en massa silverschampoo (vilket fantastiskt påfynd, det funkar ju!!!) senare. Nu ska håret få vila ett tag. Jag vill ju inte som syster sa få påskris till hår lagom till påsken. Så nu är det vila som gäller!

Har inga bilder på projektet än så det får vänta ett tag. Jag har före och mitt upp i bilder, men det saknas resultat och utan resultat kommer ni tro att jag numera är gul/orange och det vill jag inte!

Glöm inte ställa fram klockan, nu är sommartiden här. " Sommartider HEJ HEJ Sommartider!"

Så fint vill jag att det ska se ut igen! Vi får vänta å se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback