Sjukling

Vi har en sjukling här hemma, han mår dåligt och det rinner ur båda ändarna på lilleman. Igår va det värst på mag fronten, idag är det feber för hela slanten. Jag tycker så synd om honom och vill helst av allt byta plats. Jag kan ta sjukan istället! Men snäll mamma som jag är så har jag struntat i alla regler och köpt hem glass, för är man sjuk har feber och ont i magen så ska man äta glass!

I går va vi på sjukhuset eftersom han inte fått i sig någon vätska på hela dagen. Men det va inte direkt väl mött vilket är så synd. Jag tappar mer och mer förtroendet för den kära NÄL-sjukvården.

Nu ska jag ta mig en nypa frisk luft, det ser helt underbart ut ute!

Kommentarer
Postat av: Ettan

Stackars lilleman:( Hoppas att han kryar på sig snart!!Puss <3

2010-03-06 @ 18:07:09
URL: http://henriettahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback