Resefeber

Så nu är ännu en vecka till ända. Magsjukan har lagt sig och jag har kunnat gå tillbaka till jobbet, åka på möte och mysa med min lilleman. I tisdags fyllde Oliver 9 månader och det firade vi med att hälsa Henriettas bebbe till världen En liten liten flicka, Grattis!

Va tokigt det är. När man åker på semester så tror man sig stilla sina semester längtningar en aning, men likt förbenat så sätter jag mig framför datorn och letar nya resor så fort  jag kommer hem. Jag skulle kunna tänka mig i princip vad som helst bara det är soligt och varmt, men Thailand, grekland och portugal är ställen som jag oftast letar intressanta resor till. Någon som har något annat ställe, nått som kanske är billigare men "SÅ HIMLA BRA!?" Jag vill veta och jag vill resa!

Igår såg vi på "mello" hemma hos Frida i Hallebo, men Frida va inte där för hon och Tomas är i stockholm så det va istället mamma och pappa som ockuperat deras hem. Men jag undrar, Är det någon mer än jag som gillar låten, men tycker att rösten och tjejen som sjunger inte alls ser ut att höra ihop och därför tycker att bidraget är kass?? Summa sumarum, Jag gillar det inte alls! Däremot så tyckte jag att Den nya varianten med Förra årets bidarg va toppen! Nu fick man ju plötsligt lära sig texten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback