Projekt

Jag har ett projekt, det startade idag och jag vet inte riktigt hur länge det kommer pågå. Just nu är det mitt emellan, blont och en aningen gult. MEN faktiskt mest blont. Helt okej med tanke på att projektet började idag.

Tanken är att jag ska få en fin blond hårfärg så småningom så att jag sedan kan låta mitt hår växa fritt och i sinom tid inta sin egna härliga råttfärg. Eller ursäkta jag menar SANDRÉ! Vi får se hur länge jag står ut. Det är som sagt en helt okej färg på det nu.. men det är bara okej. Men håret måste vila och återhämta sig och tills dess gäller det att samla bra tips och erfarenheter för att ta nästa steg.

Härligt med ett vårprojekt! Hoppas det blir mycket sol så den kan hjälpa mig en bit på vägen. Det vore helt klart det bästa!

Sen har jag en härlig nyhet. I natt när Oliver va hungrig och jag va uppe med flaskan så tittade jag ut genom fönstret och ve ni vad jag ser!? JO REGN! Faktiskt så tyckte jag att detta va rent ljuvligt och jag blev så exalterade att jag fick väckt Richard så han inte skulle missa detta för vintern unika tillfälle! Nu är det bara att hoppas att den fick med sig lite snö från backen också och jag vill för gudsskull inte se regnet dagtid, då är solen helt underbar! Men va tusan, vill det regna om natten och ta med lite snö så är det Fine by me!

Kommentarer
Postat av: Malin

Säger bara en sak, Silvershampoo, finns på Åhlens, ett riktigt bra som jag använt för att få bort det orangea/gula tonerna... Tony&guy :) Ha det gött nu!

2010-03-18 @ 09:15:44
URL: http://melsyndrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lycka till med hårprojektet! Min käre sambo tycker att mitt hår är grått och undrar ibland varför jag inte färgar hela håret grått så jag inte får någon utväxt... grått låter förfärligt illa tycker jag ;-) hoppas ni blir av med snön snart!

2010-03-19 @ 12:42:05
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback