long time no see!

OJ, va det blir långt mellan uppdateringarna numera. Det händer inte särskilt mycket. Eller jo. På Oliver fronten händer det en hel del. Han blir stor kille. Och jag är halvt mammaledig och halvt arbetande i någon slags kombo. April däremot blir helt annorlunda. Då blir det att spara mina föräldradagar och jobba för hela slanten!

Idag vaknade vi alldeles för tidigt. Innan klockan sex. Välkommen till mami world, tänker säkert en del nu. Och tack får jag väl lov att säga tillbaka. Även om jag lugnt kan erkänna att jag gillade mami världen bättre igår när Jag sov till sju. Slog upp mina blå på egen begäran och sen fick vänta cirkus 45 min till innan min favorit bebis vaknade. Jaja. Här är jag nu iallafall. Blöbyte är på g också känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback