KALLT!

Här hemma är kallt! Framför allt i Olivers rum, på toaletten, kontoret, köket och hallen! SVIN kallt. Det är nämligen vattenläckor på taket och detta innebär att fastighetskötarna har fått tabort all isoliering och fy fasen va kallt det blir. Nästintill mössa på om nätterna och om dagarna är det dubbelt upp med långärmat som gäller. Förhoppningsvis blir det ordning snart, men jag är rädd att det är tvärtom. Det kommer ta ett tag. Så länge får jag njuta av den härliga solen på utsidan och asfalten. Och förutom all asfalt, vet ni vad jag såg idag! Jag såg knoppar eller skott eller vad det heter. BLOMMOR PÅ VÄG är det jag försöker säga!

Hoppas ni har en härlig dag, om två timmar ska vi ge oss ner mot staden och jobbet jag och min lilla äskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback