Asfalt

Som sagt resefebern ligger kvar. Jag vill inte sitta här i detta kalla land, eller jo det kan jag väl tänka mig. Just idag och de senaste dagarna har det ju faktiskt varit ett helt fantastiskt väder, men jag vill ha det att se fram emot. Nästa år kommer det en vinter till. Antingen med massa snö som i år. Eller. Så är det en j*kla massa regn istället. Inte särskilt trivsamt i förstora mängder nått av det. Är det någon mer än jag som tycker det är helt fantastiskt härligt att få se asfalt igen!? Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är verkligen ett tecken på att våren är påväg och att snön är påväg bort. För första gången är asfalt något himla fint som jag gärna ser lite mer av. Haha, ja det kan till och med nästan ses som ett vårtecken. I år säger vi inte å titta på den lilla fina Tussilagon utan ååååå titta ASFALTEN ÄR HÄR!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den där asfalten har aldrig varit så efterlängtad som den är nu :) Varje bit asfalt är ett vårtecken och något väldigt tacksamt att gå på :)

2010-03-15 @ 19:09:45
URL: http://vemsadet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback