Semester!

Denna månaden ska jag vara hemma med lilleman, Känns som att det är på tiden och sen när jag kommer tillbaks i Juli då j*klar vill vi ha semester rusning på espressomaskinen. Massa folk och sol som kommer ner och njuter av att Uddevallacity faktiskt har satstat lite på att i sommar få ett levande city (för en gångsskull)! Jag hoppas verkligen att det ska smälla ordentligt, både med turister och hemmavändare som dyker upp!

Men som sagt, en månad är det tills dess och nu ska jag vara lite ledig, Solen har ju faktiskt varit närvarande (väldigt ovanligt när jag är ledig) och jag hoppas att den stannar ett tag till.

I Onsdags va det personalfest för regionväst, på villa belparc i göteborg fick vi fin fin mat, god dryck och trevligt sällskap. Dessutom va jag nominierad till årets genombrott i regionen! Något jag är GRYMT stolt över och verkligen sträcker på mig för! Så mycket nytt som har hänt i livet det senaste året så känns det så jäkla kul och motiverande att få denna nominiering Att jag lyckats bli sedd och (ibland även hörd) här mitt upp i allt annat virrvarr känns verkligen toppen! Nu ska jag verkligen ta vara på både semester och ära för att i juli komma tillbaks taggad till tusen och fortsätta med mina motiveringar! Nästa år vill jag ju ta hem titeln ;D 

Igår va det studenten vi hade gånger tre att fira och FY FAN VA DOM ÄR BRA!! Mycket mat blev det, tillsammans med en gnutta stress och totalt kaos och huvudsaken är att studenterna hade en toppen härlig dag!

Idag va det sol och dagis besök som stod på schemat, vi gick ner och hälsade på en sväng på Olivers dagis, och jag tror det kommer bli superbra! Jätte mysigt och dom fröknarna jag hittills har träffat har varit jätte härliga tjejer. Mycket ute lek kommer det bli för lillfisen och jag tror han kommer må superbra av att få umgås mycket med andra barn!

Nu ska jag sova, semester tär på kroppen, i morgon är det kalas förberedelser och på söndag är det 1 årskalas med släkten !
 


 DET ÄR HELT TOKIGT ATT DET PÅ ONSDAG ÄR ETT ÅR SEDAN LITEN FÖDDES! VART HAR ALLA DAGAR OCH TIMMAR OCH MINUTER TAGIT VÄGEN!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback