Jag känner

Att jag inte har särskilt mycket att skriva om. Dagarna lunkar på, jag är hemma och ledig, myser med Oliver och är ute och leker i sandlådan nästintill varje dag!

Men som sagt, Just nu är det mer eller mindre inläggstorka. Jag vill inte skriva om mina dagar rakt upp och ner då jag vill skriva för att själv få ut något av det. Liksom rensa systemet eller diskutera med mig själv om tankar som då tycks vara diskuterbara. Jag har beställt hem en massa böcker, eller ja TRE. Inga skönliteräraverk utan lite mer tyck och tänk böcker som jag hoppas lära mig lite nyttigt av. Blandannat är det böcker om ledarskap, men också en om hur man kan ta tillvara på all den kunskap som vi omger oss med dagligen. Det ska bli spännande att se om det är något att ha. Så om ett litet tag kanske jag anser min vardag kombinerat med mina förhoppningsvis nya kunskaper kan bidra till fler inlägg. Men så länge så ligger jag lågt. Njuter av det härliga vädret och av att vara hemma med min skrutt.

Idag blir det promenix och fika med Min fina nena!

Ha en bra dag och njut av sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback