För ett år sedan

Va jag tjock, rund om magen, hade värkar och va med Frida På biltema och torp. Allt för att få tiden att gå och inte åka in till BB för tidigt. Det va en LÅÅÅNG dag, men inte en jätte jobbig dag, det va först när Frida åkte hem för att jobba vid 14.00 som det började bli riktigt ont. Men jag och Milton kämpade på, promenerade runt på Området och funderade över när det va dags att ringa hem "Pappa To be".

Tillslut va det dags och väl inne på BB gick det egentligen ganska så fort, så dagen i sig va inte den jobbigaste, men själva ut krystandet va desto värre. FY FAN! Och lång tid tog det (kändes det som iallafall) men oj så bra det blev! Känns helt tokigt att det är ett år sedan jag låg med min nydfödda bebis på magen, ett år sedan jag med beslutsamet tackade NEJ till att åka rullstol in till EVA , jag skulle gå själv, Självklart med bebis i mina armar. Ett år sedan jag sov sjukt dåligt i flera dagar  då Jag va så full av hormoner att jag inte kunde slappna av tillräckligt att sova. Richard och Oliver däremot sov de första dagarna i sonens liv mest hela tiden. Men jag va vaken. Ett år sedan mamma och pappa blev mormor och morfar och ett år sedan jag fick ringa min syster och berätta att han äntligen va här. Hon som gått med mig hela dagen hade åkt till jobbet super nervös och när jag väl ringde och berättade att det va färdigt så bara hon skrek, och grinade om vartannat, jag glömmer aldrig det samtalet och jag kan verkligen inte förstå att det är ett helt år sedan, vart tog året vägen!?

Nu ligger födelsedagskillen och sover, han har fått presenter på sängen och i eftermiddag kommer det lite främmande och äter Taco med oss. Fram tillsdess ska vi bara ha en mysig födelsedag och njuta så mycket det bara går av denna fina härliga kille och alla hans livsglädje!

Oliver favoritlåt (den han diggar mest till när radion spelar) är Lady Gagas bad romance, det visade han tydligt vid frukosten i morse och det är i sånna stunder man önskar att Kameran va med alltid och i just rätt sekund för det är obeskrivbart att förklara minen på lillfisen när han hörde dom spela han favvolåt! :P 

Ha en fin dag Allihop! 

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stort grattis till Oliver på ettårsdagen! :)

2010-06-09 @ 13:36:23
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis Oliver!! :)

2010-06-09 @ 15:28:51
Postat av: M

Grattis på 1 års dagen Oliver! Och grattis till föräldrarna med!

Kram

2010-06-09 @ 17:20:46
URL: http://mfoto.blogg.se/
Postat av: Nora

Grattis lillen (storen!)

2010-06-09 @ 21:44:24
URL: http://noraoneo.blogg.se/
Postat av: Millan

Grattis till stora killen!! Det går fort, eller hur? =)

2010-06-10 @ 19:45:19
URL: http://www.millansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback