19 Juni

Idag är det bröllop så det står härliga till, ingen har missat vem det är som gifter sig och tankarna kring det hela är många. Monarki Vs republik är idag heta ämnen och jag ska ärligt säga att jag är dåligt insatt i de olika innerbörderna. Hade jag haft mer koll på det så hade jag kanske inte alls tyckt samma. Men idag, så tycker jag det är mysigt. Jag är lagom rödvinsmosig i huvudet efter gårdagens kväll på balkongen med Heléna, så det passar helt perfekt att sitta bänkad framför tv. Titta på alla vackra klänningar, frisyrer och prinsessor och sen när det är dags för själva bröllopet sitta alldeles tårögd och blöt om kinderna. Jag tycker våra prinsessor är jätte vackra och den kärlek som man ser mellan Victoria och Daniel ser i genom Tv rutan så himla äkta ut! Idag är det jag som tycker om det hela och går på bröllop i mitt vardagsrum!

Det hela känns himla kungligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback