Tomhet

Nu när jag inte tillhör den studerande kategorin i samhället har jag blivit så himla rastlös om kvällarna. Det är inte så att jag innan har suttit uppe och pluggat, absolut inte, för som de flesta andra studenter är det sista minuten som gäller för min del. Men ändå har en stor tomhet infunnit sig. Detta måste innebära att jag helt enkelt i mitt undermedvetna någonstans varje kväll ändå varit i studiernas värld, Funderat över tentor, föreläsningar eller annat intressant kopplat till just studierna. För vad fasen ska jag nu göra på min lediga tid, när Lilla O sover och min karl sitter vid den andra datorn och nördar med sina (och mina) vänner.

Jag har bestämt mig för att försöka dyka in i böckernas värld. Jag har verkligen saknat att läsa en bra bok utan förankring till ett skolan och därmed också ett måste. Så nu ska det bli av!


Idag är det 32 dagar kvar till resan, i morgon är det lön och helgen har varit helbra!

Hoppas allt är bra med er!?

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter alldeles fantastiskt skönt att få koppla bort hjärnan från studier! Jag rekommenderar Vindens skugga, av en spansk författare, jag har inte läst den själv men den ska vara bra ;-)

Vad stor han har blivit Oliver, och mer lik sin mamma tror jag minsann ;-)

2010-01-26 @ 00:02:00
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Han är sååå söt och han är vääldigt lik dig också :)

2010-01-26 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback