Tips

Till alla er med små (eller er som gillar att köpa saker till andras små, alternativt är förtjusta i idrottsrabatten) har jag hittat ett en hemsida www.barnsemester.se. På denna fiffiga sida kan man för 199 kronor/år beställa ett kort, barnsemesterkortet, vilket inkluderar inte bara en massa semesterrabatter, utan även rabatter på heminredning till både dig själv och liten och även en hel massa andra saker!

Visst är det härligt när man kan handla och Som jag inte får säga för Richard "tjänar" pengar på det. HELT FANTASTISKT. 

Men kom ihåg att det inte är någon lön, Ni tjänar alltså inget utan det man möjligtvis kan säga är att ni sparar pengar... Gött är det iallafall!



Kommentarer
Postat av: evelina

visst tjänar man på det... hehe,, så tycker jag med! Därför handlar jag alltid på rea! Så att jag kan TJÄNA massor med pengar,, hehe

2010-01-15 @ 15:03:51
URL: http://duchesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback