Röj!

Nu är helgen snart över och det är dags för det lilla lugna att ta över. Här har nämligen Jobbats, jobbats, jagats efter tokig liten Oliver och röjts och fejjats i lägenheten. Nu ska det bli skönt med vardag igen. Men hur härligt är det inte att känna doften av nybakt bröd och ännu bättre, kanelbullar i lägenheten. SMASKENS! Helgen har varit mys och nu är det dags att krypa ner i sängen läsa några kapitell i den nyöppnade boken och ha de gött!

Jag har fått nya kuddar och ett nytt täcke av min Man så jag kommer förmodligen som en prinsessa!

Nu är det bara 25 dagar kvar till solen!


Kommentarer
Postat av: Ettan!

Å gud så gott!! Får komma upp nån dag nu i veckan så jag kan få smaka på en kanelbulle eller kanske två=) PUSS!

2010-02-01 @ 06:41:28
URL: http://henriettahansson.blogg.se/
Postat av: duchesse.blogg.se

ååhh, kanelbullar ÄR GOTT!! nybakade med mjölk,, smaskens!!

2010-02-01 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback