På begäran av Sanna

Kommer här en liten uppdatering. Inte särskilt mycket har hänt egentligen, Oliver har varit lite förkyld, jätte snorig på dagarna och tät på nätterna, vilket summa sumarum blir lite extra spring för mamma och pappa nattetid. Men OoO så härligt det är med motion nattetid, gäller bara att se upp för dörrkarmar, väggar, hyllor och andra möblemang och lägenhets tillbehör som verkar möbla om och röra på sig under natten!

igår va vi en sväng till henån och hälsade på hos svärföräldrarna, hade en mysig Eftermiddag med god mat!
Idag har jag varit på jobbet sedan 12.00, mamma var barnvakt en stund och sen byttes hon av utav Sanna som hade lillfis tills Richard kom hem! Det Hade gått jätte bra för dom båda och min lillegrabb hade mestadels varit go och glad och det är så himla skönt att han än så länge inte verkar ha några problem med andra. Sen är det självklart mamma som är bäst! DET VET JAG DET!

Har fått ännu mer Goda nyheter på jobbet så jag har sträckt på mig lite extra idag! Är verkligen roligt när det händer lite grejer och man får lön för mödan, SUPER KUL! =) Men mer om detta en annan dag!

I morgon ska vi ha mysdag, funderar på att ta mig en tur ner till stan. Henrietta kanske vill träffa mig där. Kanske kanske!? =) Och på onsdag ska vi busa med evelina och Liam!

Detta va vår vardag. Det rullar på så att säga. Lite gammalt lite nytt och vi har det himla bra!
<3

Kommentarer
Postat av: Frida

klart mamma är bäst! (pappa lite också ;)

2010-01-12 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback