Jag har bakat bröd idag!

Idag har jag varit duktig, fejat och donat här hemma kommit upp i tid. Lagat lunch/middag/lunchlåda och bakat bröd! Mmmm det ser ljuvligt ut! Och va lyxigt det känns med nybakat jämfört med det E-prepparerade brödet vi annars köper!

Jag har också Ringt till danmark och bokat ett airshell, till barnvagnen. Det va nått ktångel med hemsidan så vi fick lösa det så. Men fy för att förstå danska och fy för att helt plötsligt behöva tänka om och prata engelska. Det som låter så bra i lilla huvudet låter inte ett dugg bra när det faktiskt sägs. Men beställningen är lagd och förhoppningsvis kommer vi nu kunna transportera vår vagn tryckt och säkert med till egyptialand! 

Nedräkningen är som ni vet sedan länge i fullgång och idag är det enbart 29 dagar kvar! 

Om en och en halvtimme blir det jobb och ikväll somnar vi alla ganska gott tror jag! Hoppas ni har en bra dag!?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback