Fantasilös

Jag sitter och finurlar över ett bloggnamn. Något som gör sidan till min. Och som beskriver den blogg det här är. MEN. Det är svårt att ransaka sig själv. Vem är jag? Jag vill inte göra den till en mammablogg.

Jag är mer än det, men självklart vill jag att mamman i det hela ska vara delaktig också. Oliver är ju trots allt en ganska stor del av mina inlägg och mina funderingar kring saker och ting. Man har fått ett helt nytt sätt att se på saker. Det är inte bara min värld som är viktig, utan även den som han en gång ska leva i. Tillexempel får jag alltid lite ångest när jag använder den super smarta snabbshoppern på Coop, Ica MAXI eller Willys. Tänk va många arbetstillfällen jag försummar på detta vis! Inte idag kanske men den dag som min lilleman har blivit stor och ska ge sig ut för att leta jobb. Då är kassörskorna utrotade och i kassa möter oss en Robottinna som berättar vad jag ska betala, väger mitt lösgodis och ja, kanske till och med packar mina kassar.  

Detta inlägg tog en totalomvändning så vi  fortsätter på samma vis, sjunger en sväng och grubblar vidare.

Vad gör ni idag? Vi ska mysdag och strax är det frukost.

Skrutten lutten liiii, skrutten lutten, liiiii. Vad heter du?! Oliver, JAAAA Oliver, SÅ heter du!

Denna fantastiska sång som följer oss, dagarna igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback