Det perfekta rummet

Jag hade gett upp mina planer eller drömmar om en ny soffa i ett stajlat coolt vardagsrum. Slutat googla "billig snygg skit häftig precis den rätta tilll malin soffa" och bestämt mig för att avvakta. Invänta miljonvinsterna och det ekonomiska oberoendet tills häromdagen. Precis innan läggdags så säger min andra hälft. "jag vill göra ordning i vardagsrummet, köpa ny soffa... jaddajaddajadda." Typsikt. Nu är jag fast i google träsket igen. Och jag vill allra helst igår fixa mitt vardagsrum till det rätta. Men miljonvinsterna verkar tyvärr långt, långt borta!

Nu sitter vi och tittar på EM, vi ska hejja fram svenskarna med sin förbundskapten hunden aka Staffan Olsson, är han inte för snygg!?

Sen tycker jag ni ska Kika in på Sannas blogg, den är ny staylad och jag är avundsjuk. Det är nästan som att hon har fått en helt ny soffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback