Det går bra nu...


Kompis det går bra nu!

Vi klarar oss fint här hemma utan mannen i huset. Eftersom den andra datorn står ensam och ostartad har jag dock ingen att konversera med på msn så det är med en viss tomhet han lämnar hemmet för konsert. Men snart är han hemma igen, full av liv och livserfarenheter, härligt!

Oliver sover, ägg mackan är slut och chokladen är totaly och completely uppäten. Det är dags att återgå till boken. Ikväll ska jag vara bilkörar sällskap till Min Älskade på väg hem från konsert. Kanske han kan sjunga nått fint för mig.

Kvällens heta tips är Bamses godnattvisor (den heter nått liknande) lite annorlunda, men mysiga och innan du börjar lyssna första gången ej uttjötade godnattvisor till de små. Annars är radion en annan heting, vem vill inte somna till någontingistil med"RARAMBAMBAaAgaA, Badromance..."



Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbara mysiga familj :)



jag måste säga att jag tycker bamselåtarna är riktigt mysiga :D Längtar tills jag kan dom ordentligt ;) haha KRAM

2010-01-26 @ 21:59:25
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Frida

får jag bara påstå att jag tror din son kommer bli en riktig smilfink, med en sådan pappa, moster, gammelmorfar, farfar kan han nog inte bli annat :P

2010-01-27 @ 09:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback