Besvikelse!

En hel höst har jag haft på mig med tentan för denna kurs. Den delades ut strax efter kursstart och som jag hade längtat. Men allt eftersom kursen gick och det gick upp för mig att den inte alls gav vad jag hade hoppats så dalade min motivation ner i bott. Om kanske ännu längre. JAG SOM VAR SOM TAGGAD!!! Jag ville verkligen detta, hade inhandlat litteraturen mitt i sommaren och börjat läsa och studera, analysera och konfrontera och jag var så redo. Barnvakt va fixad sedan länge och allt var planerat för att jag skulle kunna delta i mina studier i bästa möjliga mån. Jag möttes av total besvikelse och nu sitter jag här. DAGEN INNAN INLÄMNING, med en tenta som borde vart klar i Oktober. Det är trist, blir halv bra och det går långsamt.

Håll tummarna för att detta ska gå i hamn så jag kan lämna denna besvikelse bakom mig!

Hoppas Ni har en härlig helg i det numera väldigt snötäckta Sverige!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna att det går bra för dig! Lycka till nu, det här fixar du!



Stor kram till dig!

2010-01-03 @ 13:45:08
URL: http://vemsadet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback