20100116

Jag har verkligen blivit en dålig uppdaterare. Men så får det vara och så får det bli för tillfället. Jobbar en del och när jag inte gör det så vill jag mest av allt klämma lite på min härliga familj. Och umgås med nära och kära. Det blir för tillfället inte mycket tid över att skriva då. Men jag ska komma tillbaka. Jag ska skriva en LÅÅÅÅÅÅNG lista med saker jag vill skriva och sen ska jag skriva tills tangenterna uppar ur led!

Oliver kröp häromdagen, 2 steg och BOOM ner i backen, förmodligen eftersom jag i min iver att hejja på honom hoppade runt och tjoade, HEJJA HEJJA HEJJA!! DU KRYYYYYYPER! han pallade inte trycket och föll pladask.

Men drar sig fram gör han på riktigt, och häromdagen försökte han även ta sig upp med hjälp av soffbordet. Hemmet är inte längre en säker plats. Det har blivit invaderat av ett barn och ska mycket snart bli en skyddad zooon för detta barn. Alla eljack ska säkras. Hyllor ska fast i väggen. Lådor ska bli omöjliga att komma in i och barnet ska sedan härja fritt. Det är verkligen underbart att se den lilla killen få en egen liten vilja och kämpa sig fram mot nya lärdommar. Jag älskar honom SÅ mycket!

Ikväll blir det fest hos linda som fyller år. Nu blir det jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback