Vilken vecka

Idag laddar vi, eller egentligen började laddningen igår. Denna vecka ska det jobbas ca 40 timmar och Oliver ska vara Idag med Sanna några timmar, i morgon är jag hemma men på kvällen åker han till systeryster för att sova över till på torsdag och resten av dagarna ska han spendera med sin pappa! Jag tror inte att det är några större problem för hans del, MEN hur ska jag klara det!? Jag som är med Ungen jämt känns det som ska nu helt plötlsigt vara utan honom i flera dagar och dessutom nätter. Hur gör man när man sover en hel natt utan att byta blöja och mata? Ja hur jag ska klara detta det vet vi inte än, men jag tror att min lillfis kommer klara det alldeles utmärkt och det är trots allt det viktigaste!

I morgon fyller han dessutom 8 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback