Nu är det dags!

Dags För ett inlägg, verkligen på tiden och varken en dag för sent eller för tidigt. Ibland bara den måste få vila lite bloggen och datorn. Det har den fått göra denna veckan. Medan jag har jobbat och slitit en hel vecka (faktiskt till och med mer än herrn i hushållet) så har datorn fått vila. SKÖNT!

Det samma gäller mobilen, den har också vilat. Och jag har i och med denna 40 timmars vecka insett va mycket jag. Ett, sitter framför datorn och Två, pratar i telefon.

Datorn sitter jag visserligen vid samtidigt som jag leker med Oliver, för att jag tycker det är bra att han lär sig leka själv, men för att han är högt och lågt och därför behöver hållas koll på en hel del. Men telefonen då?! VAD SÄGER JAG HELA DAGARNA!? Nu måste jag lära mig att låta den vila. För gud va mycket trevligare det är att prata med folk face to face än i luren. Men Vilken tur att man har luren då de människor man helst pratar med bor på lite för långt avstånd för att kunna pratas med varje dag. Det får helt enkelt bli ett mellanting.

Hoppas ni mår bra och att ni tokfirar alla hjärtans dag!

Vi firar med att dammsuga lägenheten och mata lilla barnet med en ny festlig måltid smaksatt med tranbär! Bra för urinvägarna och säkert ännu bättre för alla hjärtan!

Idag är det 11 dagar kvar till solen, och min nya fina bikini ligger redo att packas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback