Måndag

10 dagar kvar till solen! Underbart ska det bli, och nu är det strax dags att börja packelipacka. Funderar över Olivers packning. Hur mycket ska man ha med egentligen? Vi har bestämt att försöka köra på tygblöjor för minst packning, och sen köpa resten av blöjorna där det ska finnas på apoteken mer eller mindre desamma som här. Väskan till vagnen är snart på Väg hit hem till oss och En massa matburkar ska vi packa ner till lillskrutt så att han är mätt och belåten! Det vore ju synd om annat, särskilt som vi "gamlingar" ska möla hela veckan! iallafall om maten är som sist gång på detta hotell.. mmmmmmmm vi hoppas!

Annars inget nytt, vinter OS är än så länge en klagosång "det är ingen snö" olötsligt har vi svenskar glömt bort allt vad dåliga vintrar heter och så även drömmen om OS i åre. Hur kunde detta ske. All denna snö verkar få oss att tro att det aldrig varit annat.

Är det någon mer än jag som längtar efter vår??


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar! Som jag längtar!

2010-02-15 @ 18:48:17
URL: http://vemsadet.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jag längtar efter våren! Och det låter riktigt härligt att få komma iväg lite, just värmen är jag inte så sugen på för den står jag ut med till fördärv här på somrarna- men bara att åka på semester, vara ledig och äta en massa god mat, DET låter underbart! hoppas ni får en härlig resa!

2010-02-16 @ 10:27:13
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback