AJAJANJA!

Fy I F*asen va det gör ont i kroppen när man ser en annan människa bara flyga ner i den stenhårda backen i en hejdrundrande fart. Jag den inte alls särskilt skidåkande människan Malin satt för en stund sedan och tyckte det såg ganska härligt ut med snö och skidsemester. Inte i år kanske (vi har sett snö så det räcker) men någon gång. Lite mysigt är det och massa skidor behöver man ju faktiskt inte åka. Det kan andra stå för. MEN, efter denna Anja Persson, smäll ändrade jag mig. Visst. det går så sjukt mycket fortare än vad en annan åker, men å andra sidan så är väl Anja och hennes kollegor någonstans lite vana fallare också. Det måste väl ändå ingå i träningen. "Fallträning". Tydligen är fallträning det samma som avslappning. Man ska vara så avslappnad som möjligt fallet igenom. Jo visst, det kan dom ju lura i mig att man tänker på när man ser den stenhårda snön komma allt närmre. "Så blundar vi, och tänker oss istället för den hårda smällen som kommer allt närmare en soligt varm härlig alptopp, solen skiner, soolen värmer dina kinder och du ska slappna av. SLAPPNA AV NU, SLAPPNA AV!!!!!!!" 

Funkar det måntro. Inte här hemma i soffan iallafall, Fy tusan va ont jag fick av att se Anjas slag i backen! 
Hoppas det går bra så vi får se henne kämpa i andra grenar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Puuh, jag trodde du menade lilleman först :O

2010-02-18 @ 19:03:44
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback