Vi klarade det!

Idag tog vi oss över en linje i Olivers liv som vi kämpat mot ett tag. 8 Kg sträcket! Det tog ett tag men nu är vi framme. Förhoppningsvis rullar det på i lagom takt ett tag nu. Men om inte så är huvudsaken att lillfisen mår bra! Doktorn va där idag och hon sa att det va en mycket fin, glad och trevlig liten pojke vi hade, kanske säger hon så till alla, men jag har bestämt mig för att suga på den karamellen länge. För det är ju precis vad han är! En mycket fin, gald och trevlig liten pojke!




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jösses min herre vad tiden har gått fort nu! Han är dig OCH Rikard upp i dagen! Jättelika er båda två :) :)



Kommer förhoppningsvis ha vägarna förbi hemtrakterna i Maj, någon gång och stannar längre tid då, så då får vi försöka ses :)



Kram

2010-04-08 @ 21:57:34
URL: http://melsyndrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

8 kg- inte dåligt! Min knubbsäl som knappt är 6 veckor väger redan över 5 kg ;) Tänk att Oliver snart är ett år, tiden bara flyger iväg! Vi såg på film här för ett tag sen när Guille var 10-11 månader, dom är så mysiga då, vänta bara till han närmar sig 3 år, då blir det annat... jag har ett litet monster här nu som driver sina föräldrar till vansinne ;)

hoppas allt är bra med er och att ni får lite sol och lite mer värme där hemma snart!

kramar

2010-04-08 @ 22:31:59
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback