Nu blev det paus i bloggen.

Blogg torka va det här! Snart tre dagar sedan sist och detta inlägg kommer nog knappast kunna räknas som ett det heller.

Jag längtar till:

MAJ, då ska jag vara lite mer ledig och mysa med min bebis, Få en härlig lön intjänad denna månaden! =D Ha en mysig utekväll med herr Olsson, Fira min mormor som fyller 70 år(!!) och åka till Skara Sommarland med Mamma, pappa, Richard, Frida och Tombola!

Sen längtar jag till JUNI! Då ska jag vara helt å hållet mammaledig, och bara mysa med min lilla ettåring!

SOM JAG LÄNGTAR!

Allt är bra med oss, jobbar och kämpar och det går fin fint! Lilleman tränar på att gå för fullt och det går med en hejdundrans fart. NU ska vi ha tvmys och sen blir det hopp i säng!


Kommentarer
Postat av: Frida

Sen längtar du till Juli! för då ska du gå på bröllop! :D

2010-04-21 @ 07:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback