Kan det vara allergi??

I alla år samma tid, blir jag vrål förkyld. Inte så förkyld att jag inte kan gå till jobbet eller göra de åtaganden jag har på mina axlar. Men ändå väldigt förkyld. "Däpt i Däsan" och "duvig" ni vet. Fy och farao. Jag har fått för mig att det kanske är allergi. Syster lider av det, pappa lider av det och så många fler lider av det. Jag lider inte direkt. Och jag vet heller inte om det är allergi det är frågan om. Men om det så skulle vara så lider jag och tycker synd om alla er stackare som har det så mycket värre än ett ynka förkylnings symptom, det kan jag överleva. Men att hata den härliga våren eller att inte kunna njuta av doften av nyklippt gräs. Fy, ja jag lider med er.

Idag har jag fått hem fotoboken med alla bilder på bebis Oliver. Den allra första tiden med vår skrutt. Så himla fint och jag rekomenderar verkligen alla att göra detta med era foton innan det är försent och kamera eller dator tar med sig bilderna in i döden.

Hoppas ni har en bra dag!? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback