Hollywoodfruar

Nu är det Måndag igen. Denna veckan består av jobb, jobb och jobb, men i morgon är jag ledig! Här ska planteras blommor till balkongen och sen ska vi ut och leka om vädret tillåter! 

Nu är det svenska hollywoodfruar på tv. Maria Montesami, ni vet den blonda tokan,  säger att "alla är kär i sin chef". Men nej, Malin jag gillar dig, du är en bra chef, gör ett super bra jobb och är en rolig vän, men jag är inte kär i dig!

Roligt är programmet iallafall. Och jag undrar om dom så dumma som dom låter eller är det bara så att det säljer och att det helt enkelt är vi som tittar som är dumma och lockas in i deras knasigt rika liv?! Är det som hollywoofruarna vi vill vara, är det det som den svenska avundsjukan handlar om?! 


 

Kommentarer
Postat av: Nora

Men jag som va helt säker på att du va kär i Malin! =P

2010-04-13 @ 11:56:41
URL: http://noraoneo.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, det trodde ju jag med :)

2010-04-16 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback