Härlig dag!

Idag har vi verkligen haft en toppen dag! Oliver har varit på topp (med sovmorgon till att börja med) mysig, busig och på allmänt bra och ognälligt humör! Min fina lilla solstråle! Det är verkligen tokigt att man kan Älska någon så himla mycket! Sen va Nena här, en tur till torp och fika på en solig balkong! Och nu har vi avslutat dagen med att lämna barnet för övernattning i Henån hos farmor och farfar inför en jobb dag i morgon! Ja, det ska bli härligt med en natts sömn, men Jag hade aldra allra allra helst suttit och gosat med min lillgrabb här och nu!

Igår va det hela två år sedan jag och Min stora älskling beslöt oss att bli vi. Finally tyckte många! Denna dag firades med att totalt glömma bort det hela. Men vet ni vad!? Ingen skada skedd, vi älskar varandra ändå och har det himla bra tillsammans! 

Frida har startat en blogg http://tagerdu.blogg.se, där vi ska få följa hennes bröllopsplanering! SPÄNNANDE! In och läs, kanske det resulterar i fler bröllopsinbjudningar så småningom!?




Kommentarer
Postat av: Götzinger

Världens sötaste unge!

2010-04-29 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback