Dagis

Igår fick vi beskedet! Min lilla bebis blir stor och ska i agusti börja skolas in på dagis! Det känns väldigt spännande och vi fick plats på första hands valet bland stans alla förskolkor! MEN, Hur hände detta!? Hur blev min Bebis dagis klar!? Än är det ju några månader dit, men ändå. 10 månader fyller han idag, vilket innebär att det är två månader kvar till ett årsdagen. Ett år som verkligen har sagt swisch. Han är verkligen en himla snäll liten bebis. Mycket sömn på dagen har det kanske inte varit, snarare full fart mest hela tiden kanske om man har tur en och en halvtimmes sömn eller varför inte en powernap. Men så full av energi och livsglädje, massa bus och underbara mysiga stunder.

10 månader har verkligen sprungit förbi och ja, faktiskt så älskar man och avgudar jag honom mer och mer för var dag som går. Jag trodde det va en dålig klyscha. Att den där kärleken skulle hålla på och växa ständigt och jämt, men icke. Dock går det över när barnen får barnbarn. Då är det dom som är "IT" och tar upp all ens tid "livets efterrätt" som de små så fint kallas och detta kan jag helt klart förstå och förlåta! För Han är ju det allra finaste som finns!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oliver i all ära, han är underbar, men du och Frida är trots allt våra älskade "stumpor" hur gamla ni än blir. Puss och kram från mamma.

2010-04-11 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback