Är det någon som kommer ihåg 80-talet??

80-talet känns som talet alla pratar om, men inte riktigt kommer ihåg. Vi snackar om flower power och dess bieffekter under 70-talet medan 80-talet är rena dimman. Ingen minns något. Alla bara tror. Jag va bebis så för min del är det okej att det är dimma. Men Mamma hallå!? Eller svärmor, vad gjorde ni egentligen!? Okej ett litet tag va ni båda gravida och då är man i en liten bubbla, det är nu mer än någonsin uppenbart att man då är I sin egna lilla värld. Men resten då. Nått måste väl någon komma ihåg?  På lördag är det 80-tals fest  och jag letar outfit. Jag tror jag har lyckats men eftersom ingen utav kvinnorna som jag i annat fall rådfrågar om detta då jag trodde mig kunna lägga över minnet om 80-talet på dem, bara tror så får jag göra detsamma. Min klädsel, blir en lagom blygsam, outfit, som jag diggar. Och är den inte 80-tal så får ni skylla på ovan nämda och se det hela som "min tolkning av vad andra tror sig vara 80-tal". Jag vågar iallafall vägra axelkuddar!

Tack Beverly hills för insipirationen, jag visste att jag någon gång skulle få nytta av alla min timmar framför Brandon och Brenda mfl! 

För att inte avslöja outfiten för tidigt (någon kan ju sno min stilsäkerhet, haha) så kommer bilder é annan dá

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag längtar tills jag kan ta dit lite folk och visa vad vi har åstakommit :D Du står först på listan! Promise!!!



v.20 är jag ledig måndag 17/5 och onsdag 19/5! Hoppas det hjälper dig något! Kram <3

2010-04-06 @ 21:42:11
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har beskrivit både färger och frisyrer stil på kläder mm! Så skyll inte på mig om det inte blir bra!Axelvaddar var ett måste,då. Du är modig som vägrar. Kram på dig stumpan!

2010-04-08 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback