A walk with no shoes!

Lilleman är nu överlämnad till sin mormor och morfar och vi "vuxna" i hemmet tycker det är lite tomt. Trots att han vid detta laget brukar sova så vill man gärna gå in och kika så att allt är som han önskar. Nappen har sin plats, nallen har sin plats och att täcket ligger lagom och bekvämt på honom.

Idag innan vi åkte i från Färgelanda han vi bestämma kläder till Richard inför 80-talsfesten på lördag. Jag fick ett par förslag av mamma men jag dissar 80-talet! Fy tusan för axelkuddar!! och är det inte så att det är påväg tillbaks!? UHA! Men något ska vi nog hitta om inte annat så får vi leta fram plattången.

Sen tilt det stora stora vi han med! OLIVER GICK! Alldeles själv så tog han tre steg utan stöd! Och ikväll sitter jag här hemma och är världens stoltaste mamma men med en undran. Innebär detta att bebisfriden nu helt och hållet är över, eller kan det vara så att hans kombinerader kryp och klättrar konster redan har gett oss ett bra välförberedande smakprov på vad som komma ska?

Stolt som tuppen är jag iallafall och nu ska jag krypa ner och läsa en bok innan john blund kommer!


Oliver och morfar i Egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback