Å så härligt!

När jag vaknade i morse blev jag sjukt besviken. Min lediga dag som hade lovats strålande solsken va alldeles grå mulen. Men sen hände det, han där uppe (eller vem det är nu som styr över vädret) luckrade upp bland molnen och solen kom fram! UNDERBART! EN promenad till staden blev det och en fika med Henrietta och lillskruttan Ebba blev det också! Alla barnen skötte sig fin fint, men det börjar märkas att det inte är att bara ta en fika och sitta där längre. Min lilleman vill gärna röra på sig lite emellanåt och att bara sitta och titta på oss när vi pratar är numera inte alls så roligt längre! Trots denna upptäckt funkade fikan finnemang!

Hemma igen fixade vi med blommor, så värst gröna fingrar har jag inte men fint som tusan blev det och vår balkong blev verkligen super mysig!

I morgon blir det jobb igen, Chefen är på semester så jag ska utifrån instruktioner ta rodret i en vecka! Spännande, men nervöst och skit kul ska det bli! Förhoppningsvis blir det en pang vecka med massor att göra! Barnvakten i morgon blir Sanna, du ska bara veta vad jag uppskattar din hjälp! Och alla andra som ställer upp, men i juni då är det jag som ska vara mammaledig och i augusti, ska min fis börja på dagis!  


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha aj då var klänningen så illa? Jag tyckte den var lite... spexig? Vi får la se =)



Kram från mig

2010-04-15 @ 21:20:19
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback