Nervös!

I morgon är det dags, skolan börjar och jag är super taggad! På fredag börjar jag jobba och inför det är jag nog nästan ännu mer taggad! Hela denna veckan är en massa saker som börjar (fast egentligen är det bara två) och jag är som jag redan sagt riktgigt  taggad, samtidigt som jag är en hel del nervös! Hur ska jag klara av att vara utan min LilleMan i en helarbetsdag och hur ska han klara av att vara utan mig!? Jag tror det kommer gå jätte bra, jag vill att det ska gå jätte bra, men man kan ju aldrig veta! För min del är det bara att kämpa på jag vänjer mig och vad gäller Oliver så är det bara för mig att se till att det han behöver av mig som ingen annan kan ge honom (mat) finns hemma och resten är det upp till Oliver och Richard att fixa. Fredagarna ska vara deras dag, med deras rutiner och mitt mål är att verkligen försöka att inte lägga mig i denna allt för mycket! Förmodligen kommer jag inte klara detta mål med en gång och helt och hållet ska jag kanske inte klara det heller vi är ju trots allt två i att tahand om och uppforsta vårt barn och de dagar jag går hemma med Oliver får ju Richard såklart också tycka och tänka kring hur vi gör vissa saker. 

Jag tror att nervositeten är bra och jag tror att det är mer mänskligt att känna den lilla klumpen i magen, det ska väl ändå vara så eller? I tre månader (vilket inte är en särskilt lång tid tillsammans med en nyfödd) har han varit med mig nästan precis hela tiden och nu ska vi helt plötsligt stå på egna ben. Nervositeten hör helt enkelt dit ich hade nog så gjort även om han va 1 år första gången jag va utan honom en längre stund!

Nu ska vi se på Californiacation Och vår duktiga bebis har gått å lagt sig (i natt sov han HELA Natten, från 21.00 till 07.00)

ÖNSKA MIG LYCKA TILL OcH HÅLL EN TUMME FÖR MIG! I morgon gäller det!






Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till! Jag håller båda tummarna för att allt ska gå bra!

2009-09-02 @ 22:39:06
URL: http://malinsvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi, ja du, jag är hyfsat nervös inför Guilles skolstart nästa vecka och han fyller snart 3 ;) Hoppas det gick bra i skolan idag och att jobbet går bra imorgon. Jag är mitt första möte precis just nu (och det går att kombinera med annat, haha).

kramar

2009-09-03 @ 14:42:07
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback