Söndag!

Då va det söndag igen, alla verkar få ångest över dessa dagar jag tycker dom är härliga! Oftast härligt väder. Oftast ledigt, oftast mys tillsammmans med min familj. Söndagar är bra! Sen är det klart att man saknar richard om dagarna när han är på jobbet, och att det dom dagar man vet att man ska upp tidigt på morgonen kan vara lite kämpigt, men varför ska man lägga denna skulden på söndagen? Passa på att njuta istället! DET är ju inte fören på MÅNDAG som den nya veckan börjar. Ta ångesten då istället, när kloclan ringer och det är dags att vakna. Då är det okej, men återigen idag är det söndag, så NJUT!

Nu åker jag alldeles strax på SPA med tjejerna på jobbet! Så gissa vad...!?

Jag NJUTER av denna söndag!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi nu har jag varit inne här hur många gånger som helst och väntat på uppdatering :) vill se hur du blev i håret! :) ha det superbra kramar

2009-09-14 @ 19:04:23
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback