Pluggar

Sitter med en bok i ena handen, och en liten sprattlande herre på golvet. Än så länge går det riktigt bra, han ligger ju där han ligger och med lite små prat med sin mor inemellan så verkar han nöjd. He is happy och jag är happy! Jag försöker också inbila mig att bara jag får ordning på mina studier nu medans han är så pass liten, så kommer vi att tillsammans växa in i studierna och de kommer (vad jag vill tro iallafall) att på så vis bli en del av den vardag vi ska skapa tillsammans jag och min lilla sprattlande son på golvet.  Jag vill ju så himla gärna att detta ska funka!

Annars idag ska vi inte göra mycket alls, förhoppningsvis kommer resten av min litteratur till skolan med posten idag och i sådanafall ska denna bok jag nu läser läsas ut och nästa bok ska invigas. Till nästa bok måste jag även skriva ett disktuerande "paper" eftersom jag i fredags fick stå över ett seminarie eftersom jag skulle jobba.

Nu är vi på G! Hösten Är här, eller vad säger ni!? Jag tycker då det. Mina stövlar är framme, och håret är höstat och klart! Jag blev mörkare, första försöket blev inge bra alls. Åt det grön gråa hållet skulle man kunna säga, men efter ett besök hos frissan är det problemet ur världen och jag går nu runt som en höstigtfin brunett. Lik pappa men söt ändå skulle man nog kunna säga om mig nu.

Nu ska jag fortsätta läsa, har köpt mig lite studie godis i form av choklad för att locka mina geniknölar till ett utomordentligt jobb!


Kommentarer
Postat av: Anonym

han e ju världens sötaste sötaste!!!! I love the höst!! Ge mig mer höst!!

2009-09-07 @ 17:39:28
URL: http://duchesse.webblogg.se/
Postat av: MariaÖrn

Så underbart söt är han asså!!!!

2009-09-07 @ 18:55:38
Postat av: Millan

Håller med övriga! Supersöt lillkille du har Malin! =)

2009-09-08 @ 09:29:43
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback