Onsdag

Idag är en underbardag! Solen skiner (nästan), vi har haft lite sovmorgon (till 8.00) och vi har haft en mysig långpromenad men Evelina, Liam och Bosse! Nu väntar en kväll på jobbet, med barista coach, ska bli KUL! har inte haft särskilt mycket coach på kaffe fronten sen jag började, så jag är lite nervös, men tror att det ska gå fint, han är ju där för att lära så!

Jag drömmer om en ny soffa, har en jätte fin soffa nu, en grå i tyg, och färgerna är verkligen perfekta. MEN i det rum som soffan står i funkar den liksom inte. Detta rum är helt enkelt inte byggt för en två+tre sits soffa, vilket funkade jätte bra i den gamla lägenheten och jag har nu hittat en soffa jag vill ha!! Den är grå som denna, men bara en, fast en ganska stor, med schläschlong (???) och öppet slut på ena sidan. Den är MUMS och Richard tycker detsamma, men pengar ska man ha så den får vänta på bättre tider. Men Är det någon som letar jättefin två+tre sits soffa i tyg är det bara att säga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback