Nu va allvarets stund inne!

Sitter och äter frukost, är nervös men ändå inte det ska bli jätte skönt att komma tillbaks till jobbet igen, ROLIGT ska det bli! Jag ska få ha båda mina händer fria när jag gör det jag ska, och jag får vad man kanske kan kalla lite egentid. Jag är ju på jobbet utan övriga familjen, det är väl egentid eller!?

Att richard och Oliver kommer klara detta är jag inte alls orolig för, är Lilleman på dåligt humör så hade han varit det om jag va hemma också och allt annat vet jag att han har världens bästa pappa som fixar! Igår va skolstarten! Det va jätte trevligt och mycket eftetlängtat! En del Mindre stjärnor går programet och vissa som vid första anblicken verkar vara riktiga "BitterF***r"  men va fasen, jag är ju där för min skull, vill dessa människor vara arga och olyckliga i livet så får de väl vara det då, jag vill gärna att alla ska må bra, men vid vissa tillfällen så slår det en att vissa människor kan man bara inte göra nått åt. Det är som att dom liksom vill vara sådana. arga, bittra, sura och rent allmänt negativa. Jag va också så en gång i tiden, under min högstadie period och förmodligen lite innan det, men jag är så grymt glad att det va då, för nu kan jag se tillbaks till denna tid och bara le, njuta över att den är över och skratta mig lycklig då jag ser till min situation idag, Det är helt underbart!

Nu ska denna moderna, och lite rastlösa mor snart åka till jobbet jag är taggad!

Ha en bra dag!



För tre månader sedan (knappt), alldeles jätte trött men en alldeles underbar liten ny människa!



Nu lämnar jag över dagen till mina älsklingar, de allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback