Min höstning!

Min höstning gick sådär till att börja med, en misslyckat hemmafärgning på grund av för lite rött pigment i den valda färgen, gjorde mitt innan så blonda hår grönt och risigt. En räddning hos frissan i högsäter fixade hårets färg och jag va jätte nöjd, förutom att kvaliten på mitt hår fortfarande va mindre bra. Men Sen fick jag erbjudande av Elin, min kusin som går frisör, att vara modell för henne under en lektion å jag va inte sen att tacka nej och nu är jag Hur nöjd som helst! Håret är toppen fint å jag tycker själv att färgen är skitsnygg! Att denna färgkur också fick mitt hår att återigen se skinande och helt ut är ju inte direkt något ont, så jag är super nöjd! Min höstning är för stunden fulländad och jag är numera brunett och trivs hur bra som helst! Har inga bilder på det än för min mobil dog precis när det va dags att skicka över dom till datorn. Men det kommer förhoppningsvis i morgon!

TACK ELIN!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback